fredag 12 juni 2009

Sjukgymnasten

Sjukgymnasten.... Ja vad säger man. Ni som själva varit i kontakt med denna instans vet vad man gör där. Har fruktansvärt ont i muskler i ryggen och i axeln.

Dessutom så har jag nu en oklar skada i axeln. Hon kunde inte peka på en punkt i axeln som kunde visa på att där är en skada. Förmodligen är både muskler och leder skadade. Ska träna igenom ett program 3-4 ggr per dag nu, fram till onsdag då jag ska dit igen. Då ska hon kolla om det gett något resultat och jag kommer då att få fortsätta med dessa övningar under sommaren.

Har det då inte gett med sig efter semestern så blir det att göra en utredning på vad det kan bero på. Någon annan åtgärd måste till, som hon sa.

Väntan och åter väntan. Just nu gör jag inget annat än väntar på besked från olika håll.

Men på söndag får jag i alla fall tillbaka moppen. Det skall bli både kul och det skrämmer mig. Jag måste hämta den själv och köra hem den. Det är skrämmande. Det skulle egentligen S göra så att jag slapp köra i stadstrafiken det första jag gör. Men men, nu är det lika bra att ta tjuren vid hornen.

Inga kommentarer: