måndag 8 september 2008

Husköp

Jag är inte bara upprörd över saker och ting. Jag kan faktiskt vara glad och lycklig också. Idag har jag och min sambo varit och tittat på ett hus. Vi har letat i 1 år nu ungefär. Och vi har sett många fina hus men också många dåliga hus. Och vi har inte hittat vårat drömhus ännu som passar vår plåndbok.

Det vi var och tittade på idag är helt underbart. Ett litet rött torp (nyrenoverat) som ligger på landet med öppna ängar, korna som grannar och ..... alldeles underbart. Och det gör mig lycklig.

Men så smyger den förnuftiga människan sig in.... Är det för litet? Ligger det för långt bort? Hur gör vi med pendling? Får vi plats när barn kommer? Kommer vi kunna hänga med i budgivningen? Vad är huset värt? Hur mycket kan vi tänka oss att ge för just detta hus?

Frågorna är många och man kan bli helt galen av alla funderingar. Det är ju en stor investering man gör och det MÅSTE ju kännas bra.

Se bara här



RÖTT TORP MED LANTLIG ATMOSFÄR MED KOR & ÄNGAR SOM GRANNAR

NYRENOVERAT KÖK MED ROSTFRIA VITVAROR & VEDELDAD SPIS FÖR MYSFAKTOR & EKONOMSIK UPPVÄRMNING

HÖRNBADKAR FÖR MYSIGA STUNDER

BASTU....ALDRIG FEL


Är det inte alldeles...... alldeles underbart??

Inga kommentarer: